پیش نمایش بازی Remember Me پیش نمایش بازی Remember Me
وبسایتی برای دانلود انواع بازی کامپیتری
تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
نویسنده : آرین سرخابی

 

او یک دختر دست و پا چلفتی و بی خاصیت نیست که در اکثر بازی ها وبال شخصیت اصلی می شود. او می تواند از خطرات جان سالم به در ببرد، دشمنانش را بکشد و سیستم های مختلف را هک کند. نیلین از زندگی فراموش شده اش، چیزهایی را به همراه دارد که استعداد او در کارهای اکشن و هک کردن است. او قبلاً یک شکارچی حافظه بوده است. مردم در دنیای این بازی دارای چیپ هایی هستند که اطلاعات و حافظه آن ها روی آن چیپ قرار می گیرند. نیلین که دیگر چیزی را به یاد ندارد، اکنون باید با استفاده از تنها قدرتش که هک کردن سیستم های مختلف است، سرنخ هایی از گذشته اش پیدا کند.

او باید بفهمد که برای چه گروهی کار می کرده و رئیس آن ها چه کسی بوده است. آقای ژان-ماکسیم موریس (Jean-Maxime Moris) کارگردان بازی می گوید: "خیلی از مردم می گویند که فراموشی یک موضوع عادی در بازی های کامپیوتری است، اما روند بازگشت خاطرات و اتفاقاتی که در گذشته برای نیلین رخ داده و تغییری که او در ادامه بازی با آن روبرو می شود، بسیار جالب و هیجان انگیز است." شهری که بازی در آن رخ می دهد، بسیار جالب به نظر می رسد. شهری با طراحی هایی مدرن که دارای بیلبردهای بسیار بزرگ است و کمپانی های مختلف همه چیز را کنترل می کنند. تا اینجای کار بازی حالتی مانند Deus Ex و Syndicate دارد، اما روند آن در شب با تغییر روبرو می شود.

 

 

بازی دارای گردش روز و شب و تغییر آب و هوا است، ایده ای که در بازی های مختلف آن را مشاهده کرده اید. Dontnod اعلام کرده که Remember Me در پاریس سال 2084 رخ می دهد و ماجراجویی های بیشتری هم در مقایسه با Black Ops که در سال 2025 به وقوع می پیوندد را در آن مشاهده می کنید. سیستم مبارزات نیز به شکلی است که در آن ها نیلین بیشتر از خودش در برابر دشمنان دفاع می کند تا اینکه بتواند به آن ها حمله کند. مبارزه های بازی نیازمند تجهیزات خوب هستند و همچنین در مواجهه با گروهی از دشمنان باید روی یکی از آن ها تمرکز کنید و با از بین بردن او به سراغ دیگری بروید.

نیلین می توانید ذهن افراد را مانند آن چیزی که در Syndicate وجود داشت، تحت کنترل خود درآورد. او می تواند به سرعت این کار را انجام دهد به ذهن دشمنانش دسترسی پیدا کند و باعث شود تا فرد مورد نظر حافظه اش را از دست بدهد و دست به کارهای دیگری بزند، مثلاً خودش را بکشد. اما برای انجام چنین کارهایی و بدست آوردن قابلیت های بیشتر، باید در محیط بازی پیشرفت کنید و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. در Remember Me با معماهای گوناگونی نیز روبرو می شوید که شما را به یاد بازی Ghost Trick می اندازند. زمانی که نیلین با یک شکارچی حافظه دیگر روبرو می شود، قدرت های او نقش مهمتری در بازی پیدا می کنند.

در صحنه هایی که به Memory Remix معروف هستند، با فایل های مختلفی روبرو می شوید که اطلاعات حافظه افراد را در خود قرار داده اند. می توانید وارد آن ها شوید، آن ها را تغییر دهید و سپس نتیجه کار خود را مشاهده کنید. موریس توضیح می دهد که: "شما در این بازی یک استاد عروسک گردان خواهید شد که کنترل کاملی روی اهداف خود خواهید داشت. شما می توانید به وسیله Stickها صحنه های مختلف را عقب و جلو ببرید و در حافظه ها آنقدر جستجو کنید تا اطلاعات مورد نظر را بدست بیاورید.

اما معمای هک کردن این حافظه ها به شکل های بسیار مختلفی پیش روی شما قرار می گیرند. ترکیب های مختلفی از معماهای گوناگون را در این قسمت ها تجربه می کنید." Remember Me از آن عنوان هایی است که می تواند شما را به یادی بازی Mirror’s Edge ،Watch Dogs یا حتی فیلم Matrix بیندازد. بازی حرف های جدیدی را در خود دارد. شاید سوژه آن تکراری باشد، اما به نظر می رسد که استودیوی Dontnod به شکل بسیار خوبی آن را به نحوی تازه تر بازسازی کرده است. Remember Me قرار است در می سال 2013 راهی بازار شود، اما Capcom گفته که این بازی از هم اکنون یک عنوان دنباله دار خواهد بود.

 

 



|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: پیش نمایش , پیش نمایش بازی Remember me , پیش نمایش بازی جدید ایکس باکس , بازی جدید برای پی اس3 , سبک اکشن , بازی Remember Me , بازی اکشن برای ایکس باکس , Xbox 360 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
دانلودرایگان گیم های جدیدونقدآنهاد|دانلود انواع بازی کامپیتری